söndag 26 maj 2013

Wake up.

Hej, vaknade nyss ser helt död ut. Hoppas jag får sova mer i natt istället. Min rygg dödar mig jag vaknar varje halvtimma för att den värker. Men i alla fall, idag är det morsdag så grattis till alla underbara mammor i världen!  Själv har jag inte gjort något speciellt till min mamma men min syster har säkert gjort något fint till henne.
När mina föräldrar var i Stockholm så köpte dom en fin tröja från Hollister som jag kan lägga ut en bild på lite senare.
Men jag ska ut lite lägga mig i hammocken och ta det lugnt samtidigt jag får lite frisk luft i mig, det är 25 + i skuggan så man måste passa på haha. Idag kl 14.00 ska mitt underbara lag spela match också så jag håller tummarna att dom vinner vilket jag tror att dom gör!
Bloggar senare.


Summer feelings.

- Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.