torsdag 23 maj 2013

Studieverkstad.

Just nu har jag studieverkstad vilket är skönt. I går gick jag och Stella ut och sprang ca 5 km och körde styrka i 30 min. Idag har jag träning, ska träna lite lättare idag eftersom jag har match med damjuniorerna i morgon.
På lördag sover Stella hos mig så vi ska mysa, kolla på film och äta massa gott.
I morse hade jag matte prov också, jag tror det gick rätt bra. Nyss fick jag också reda på att jag blev godkänd i kemi och biologi.
När jag blir stor vill jag ju bli läkare så det gäller att få bra betyg, det är viktigast i 9:an men det är bättre att börja ta skolan på allvar redan nu.
Bloggar när jag har tid!

Bjuder på fina bilder från idag:


Ja, jag "leker" söt.



Bästa! 


Coola eller vad?



 Besök/läs gärna Jamies blogg på http://jamiees.bloggplatsen.se/ han bloggar om hår och mode!


- Emilia


1 kommentar:

Ask us something.