onsdag 29 maj 2013

Förlåt!

Hej, förlåt för jätte dålig uppdatering men jag har verkligen inte haft tid!
I måndags var jag hemma för att min rygg gjorde så himla ont.
I går (tisdag) så hade jag ingen tyska för att klassrummet skulle tydligen målas om så var jag med Axel och Erik till kl 6 ungefär. Sen när dom gick åkte jag snabbt till min träning sa hej och lämnade match kläder.
Idag skulle jag egentligen slutat 14.25 men jag, Linn och Sofia var tvungna att stanna för att bli klara med en miniatyr som ska likna ett modernt "återvinnings hus" men vi blev klara vid 16.45 så jag var hemma vid ca 17.00. Men nu har jag ätit, duschat och skrivit ut saker till en SO redovisning jag har i morgon med 3 andra.
Just nu kollar jag på halv åtta hos mig med min mamma & pappa och sen kl 21.00 kommer sista avsnittet av grey's anatomy som man måste se!
Men jag får se ifall jag bloggar i kväll, men i morgon ska jag försöka att uppdatera minst 2 gånger med bilder och intressant text!

- Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.