fredag 31 maj 2013

Dålig uppdatering...

Förlåt för världens sämsta uppdatering! Men har haft så sjukt mycket att göra denna vecka..
I onsdags hade jag kemi prov, gick helt okej. Idag hade jag matte prov, vet inte hur det gick men hoppas på det bästa! 
Igår var jag, Yosan, Hanna och Vilma på liseberg. Det var roligt. Förutom när vi åkte colorado, så hällde en kille vatten i ansiktet på mig... men men. Roligt va det annars! 
Så hade jag sjukgymnast igår också ska dit på fredag nästa vecka igen. 
Kommer inte ihåg vad jag har gjort i veckan... Jo i onsdag så köpte jag och Johanna presenter till Hanna och Yosan, för att dom fyller år. Så imorgon ska hela tjej gänget hem till Yosan. Och på morgonen ska jag till min syster sen åker jag direkt hem till Yosan och kommer hem sen på kvällen så vet inte om det blir någon uppdatering. 
Följ mig på instagram @emmizz123


-Emma
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.