måndag 20 maj 2013

Good sleep.

Hej, kom hem för ca 1 timma sedan eftersom jag varit ute och joggat/powerwalkat med Stella. Vi jogga/powerwalka ca 9 km vilket är sjukt bra enligt mig.
I morgon börjar jag 8 som vanligt och slutar 14.25.
Jag ska även iväg och fira min gudmors son innan jag drar till träningen.
På onsdag ska jag träffa min andra gudmor som kommer till mig, hon bor egentligen i Finland så det ska bli kul att träffa henne.
Jag ska också ut och jogga med Stella på onsdag. På torsdag händer inte speciellt förutom att jag ska träna. Men på fredag åker mina föräldrar till Stockholm för att kolla på Bon Jovi så min mormor kommer över till oss för att passa min lillasyster.
På lördag ska jag och Stella vara med några och troligen ha en mysdag eller något haha. Söndag är min slapp-dag där jag verkligen inte gör någonting, kanske gör lite läxor men annars kollar jag på film och myser helt själv eller med min syster haha.
Men ska sova nu, är helt slut efter denna "hektiska" dagen så jag kommer somna så fort jag stänger av datorn vilket är skönt.
Bloggar i morgon som vanligt!













- Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.