söndag 12 maj 2013

Teen vogue.

Hej, idag har jag varit på stan med Emma jag köpte ett par rosa dr denim shorts från fiorucci.
Efter det köpte vi två vanilj frapino på espresso house. Sen gick vi till pressbyrån så att jag kunde köpa två efterlängtade "Teen vogue" tidningar som min älskling (Justin Bieber) var med i. Men annars gjorde vi inget speciellt haha.
Har städat mitt rum och pluggat lite också, men nu ska jag läsa tidningarna och mysa.
I morgon händer inget speciellt men på tisdag så ska jag åka kanot och träna. På torsdag ska jag spela match med wartas damjuniorer vilket är sjukt awesome enligt mig för jag tycker det är Sveriges goaste och skönaste lag att spela i, alla är trevliga och dessutom är laget sjukt bra ute på planen!
Men jag bloggar mer i morgon när jag hinner.









Åh, världens finaste kille, ni ska bara veta hur mycket han betyder för mig.


- Emilia               

1 kommentar:

Ask us something.