måndag 13 maj 2013

Sjuk.

Hej hej...
Gick hem vid lunch idag för att jag mådde inte bra.. Har sovit nästan hela eftermiddagen.. Och kollat på en av mina favorit filmer, LOL. Älskar den filmen! Rekommenderar den starkt.
Tror inte jag har feber eller iaf hoppas att jag inte har det! Men en kraftig förkylning har jag fått, får se om jag får någon sömn inatt. Har jätte ont i huvudet ska ta en tablett snart om jag orkar röra på mig haha.
Men som tur är jag ledig imorgon, vi har nämligen studiedag. Men jag ska passa en av mina systers barn på förmiddan och sedan båda på eftermiddan.
Men nu ska jag äta lite. Bloggar senare eller imorgon om jag orkar.

Bjuder på en fin bild...


-Emma

1 kommentar:

  1. Krya på dig! Jag är helt slut jag med, haft huvudvärk på jobbet hela dagen... Idag kan jag i alla fall prata,.. igår gick det knappt :S

    SvaraRadera

Ask us something.