tisdag 28 maj 2013

Mina mål, drömmar och önskningar.

Åh, mina mål i livet är stora. Jag vill bli läkare och fotbollsproffs det är nog mina två mål jag har här i livet men jag vill även träffa många artister/kändisar som Justin Bieber, Miley Cyrus och skådespelarna i Pretty little liars.
Mina drömmar är nog att få träffa Justin Bieber och kanske till och med tillbringa en hel dag med honom. Men som sagt man kan alltid drömma!
Mina önskningar är:
att få min egna "dröm" kropp, kunna sjunga, lära mig spela många instrument, bli bäst i fotboll, sluta skada mig, träffa Justin, bli grym på matte, gå ut nian med höga betyg, inspirera folk, alltid ha gott om pengar och mycket mer...
Men annars inget speciellt.

Här är min favorit låt för tillfället, älskar texten sjukt mycket!


- Emilia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.