måndag 27 maj 2013

Fullt upp.

Hej...
Denna helg har varit sjukt rolig men ändå sjukt jobbig! I fredags så sov jag hos Yosan. Sen på lördagen så var vi på Hammarkullen vi kom dit vid 2,3. Åt en massa kebab och bara hade kul! Kom sedan hem vid halv 10 tror jag, helt slut! Mina ben värkte och jag hade ont över allt kan man säga..
Sen så igår var vi på liseberg, jätte fint väder åkte allt som var öppet och åt ännu mera kebab. Tyvärr så stängde liseberg vid 8, så vi var tvungna att gå hem. Men vi var där hela dagen, vi kom kl 11 när det öppna och gick 8 när det stängde. Har aldrig varit så blöt förut när vi gick därifrån mina skor var två vatten pölar! Men men kul vart det iaf.

Idag så var jag inte i skolan p.g.a. begravning. R.I.P älskade farfar.
Och just nu sitter jag och gör klart min svenska och äter chips, mums!
Men nu måste jag försöka att bli klar med min svenska så jag slänger in ett inlägg sen när jag är klar!


Beroende av coca cola..

-Emma
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.