torsdag 23 maj 2013

Dag 1-17.


Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 2 - En person jag vill träffa just nu.

Dag 3 - Min favorit årstid och varför.

Dag 4 - Mina mål, drömmar och önskningar

Dag 5 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.

Dag 6 - Typ av killar jag faller för.

Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag vann en miljon.

Dag 8 - En dålig vana jag önskar jag inte hade.

Dag 9 - Bild på mig och min bästa vän.

Dag 10 - En bild på mig idag.

Dag 11 - En bild på ett vackert ställe jag varit på.

Dag 12 - Mitt drömbröllop.

Dag 13 - En bild på min när jag var liten.

Dag 14 - Någonting jag vill göra om.

Dag 15 - En person jag vill byta liv med för en dag, och varför.

Dag 16 - Min favorit film.

Dag 17 - Min favorit högtid.

Okej ska försöka göra ett inlägg varje dag börjar i morgon! 


- Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.