måndag 20 maj 2013

Nyttigt?

Hej, idag har jag inte haft en vanlig dag med lektioner utan jag har haft en friidrottsdag haha.
Jag hoppade höjdhopp, längdhopp, sprang 100 meter och 800 meter, eftersom jag tydligen var snabbast av alla tjejerna i min klass i 100 meter med tiden 15.10 s så fick jag även springa stafett med fyra andra ifrån min klass.
Vi började ca 8.15 och slutade vid 11.45.
Efter det drog jag och Stella till stan så att jag kunde köpa ett par stentvättade dr denim jeans på fiorucci. Vi gick runt lite också men sen gick vi till McDonalds.
Men snart ska jag städa mitt rum, i kväll vid 6-7 ska jag även gå ut och jogga/powerwalka med Stella.
I morgon ska jag också träna, är det ens nyttigt att träna såhär mycket haha?
Ska städa nu, bloggar kanske mer sen!


Här är söta Stella!
• instagram: stellavanebo
• kik: stellavarvne
• facebook: Stella Varvne Vanebo

- Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.