onsdag 22 maj 2013

22/05/13

Hej... Igår så var jag med Hanna efter skolan. Efter skolan igår så åkte jag in till stan för möta upp henne, vi gick till donken och åt lite sen drog vi hem till mig. Vi var sen typ ute och gick i någon timma tills det börja regna. Sen så drog hon hem vid halv 9.
Idag då så var det först bara vanlig skoldag efter skolan åkte jag hem och bara gjorde inget. Har verkligen ingen energi idag känner mig helt slut..
Min syster och hennes barn kom och hälsade på oss en liten stund förut. Det var mysigt!
Imorgon måste jag verkligen plugga! Har en svenska uppgift som ska vara inne på fredag och nästa vecka på onsdag har jag kemi prov och sedan måste jag plugga matte eftersom jag ligger lite efter från förra veckan när jag var sjuk och inte gick på hela veckan... 
Just nu längtar jag tills helgen orkar inte med skolan just nu... På fredag ska jag sova hos Yosan så det blir roligt! Kolla på film och äta skräp mat haha! Eftersom Yosan inte har sätt mean girls 2 ska vi se den och lite andra. Vi kollar bara på den för att Diego Boneta är med! Så sjukt snygg!
Men nu måste jag ta mig något att äta innan jag dör! 
Bloggar imorgon.

-Emma

1 kommentar:

  1. Kan du lägga upp mer bider på dig själv och kanske nån video ?

    SvaraRadera

Ask us something.