lördag 18 maj 2013

Helt slut.

Hej, idag vaknade jag runt 7 och åkte till utbildnings dagen vid 8.
Träningen där började 9 och var 1h och 30 min. På första passet tränade vi på instick alltså anfall. När tränings passet var slut så hade man ca 1h 30 min "lunch rast" där man åt och tog det lugnt.
Sedan började andra tränings passet där vi bara skulle spela match. Vi slutade vid 2 halv 3 tiden så det har varit en lång och jobbig men samtidigt rolig dag.
I morgon gäller samma sak vakna 9 och sedan vara hemma vid 3. Fast i morgon tränar vi på försvarsspel men mer vet jag inte.
Jag har skadat foten så jag får se hur det går för mig i morgon när jag knappt kan passa...
Kollade även på ishockey idag hejade på Finland men det gick ju sådär haha. Men i morgon blir det final mellan Schweiz och Sverige, hoppas Schweiz vinner!
Just nu sitter jag och kollar på Eurovision. Enligt mig finns det inget bra bidrag i år, jag tror faktiskt hela min familj sitter och sover igenom dom sista bidragen nu. 
Men idag har det varit relativt bra väder, regnade ungefär 15 minuter men det var allt.
Bloggar i morgon!




"Hello, Sweden is the country that doesn't accept weird people but here we are... yep."
 - @emiliajantunen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.