torsdag 16 maj 2013

Nya skor.

Idag var jag hemma också, är fortfarande inte helt frisk och kommer vara hemma imorgon också så jag blir helt frisk innan jag går till skolan.
Det ända jag har gjort idag är att ha varit på keyboarden det var den sista lektionen för denna terminen så jag försökte att gå dit, men jag kan ju säga att vägen dit och tillbaka var hemsk...
Jag är ju allergisk mot pollen, och vägen till keyboarden är det bara träd och en massa blommor! Så mina ögon blev helt röda och bara rann och min näsa ska vi inte ens prata om...

Men sen när mamma kom hem så åkte vi och köpte nya skor till mig!
Det blev ett par nya vita converse.

Testade också den nya LOKA drickan. Strawberry ice cream, Godare än vad jag trodde faktiskt!

-Emma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.