lördag 25 maj 2013

Ambulans.

Hej, förlåt för dålig uppdatering.
Som ni vet skulle jag spela match igår vilket inte slutade så lyckat.
När jag skulle skjuta bort bollen (den var precis vid mållinjen) så vred jag underkroppen åt ett håll och överkroppen åt ett annat så hela min rygg knäcktes till.
Så jag fick åka ambulans till östrasjukhuset. Som tur visades det inte vara något jätte allvarligt utan jag har en stark muskelskada i båda mina ryggmuskler på vänster sida. Så nu måste jag äta starka värktabletter och köra rehab men jag hoppas jag är tillbaka i fotbollen snart!
Jag är också otroligt tacksam till alla som hjälpte till, love to the good people. 
Men ska sätta på en film och fortsätta ligga ner eftersom min rygg dödar mig om jag sitter, står eller går.


Bjuder på bilder ifrån matchen:

Innan skadan.


Det fina fallet...


Precis efter det hänt.


När ambulansen hämtade mig.


Mitt ansiktes utryck kanske visar hur ont jag hade.

  - Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.