söndag 19 maj 2013

Tråkig dag.

Idag har jag inte gjort något. Kollat lite på film och bara slappat...
Just nu sitter jag och lyssnar på musik! Ska snart gå och duscha och fixa lite saker i mitt rum.
Imorgon är det skola igen.. Helt vanlig skolvecka tror inte att det händer något speciellt denna vecka.
Jag var inte på min sjukgymnast i fredags så jag har det nu på fredag. Och efter det ska jag möta upp Yosan för jag ska sova hos henne. Sedan på lördag ska jag, Yosan, Hanna och Ramina till hammarkullekarnevalen! Och sen på söndag ska jag kanske till Liseberg. Ska skaffa guldpass i år igen.
Så jag kanske inte hinner blogga så mycket i helgen. Men Emilia kommer såklart också blogga!

Bjuder på en bild som jag la upp igår på instagram! Glöm inte att följa mig @emmizz123

-Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.