onsdag 8 maj 2013

1D.

Hej!
Just nu sitter jag hemma och gör ingenting!
Emma kan inte blogga idag för hon är på one direction konserten.
Hon har kanske inte världens bästa platser men hon ser dom sjukt bra ändå! Åh, jag är så glad för hennes skull hon har drömt om det här jätte länge. Hennes rum är fylld av detta pojkbandet.
Jag har inget emot 1D och Emma har inget emot Justin Bieber vilket är grymt. Men efter konserten åker hon hem så hon är nog hemma i natt och sen på morgonen åker hon upp till Värmland vid 6-7 tiden haha. Så jag & Emma kommer inte ha världens bästa uppdatering eftersom vi båda åker iväg och är upptagna torsdag-söndag men några inlägg kommer vi slänga in!
Men ska basta nu sen sätta på Gossip girl bloggar i morgon ifall jag hinner.







- Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.