fredag 7 juni 2013

#update


My babes #reallove


Åh, mysigt att vara #offer...


3 bilder från idag, vi har haft så sjukt mycket att göra den senaste 1-2 veckorna men vi ska bättra oss vänta bara det tar lite tid. Men i morgon så ska Emma till sjukgymnasten och jag ska åka till Kungshamn men min underbara Stella, vi ska bo hos hennes mormor till söndag så det kommer inte bli någon bra uppdatering ifrån mig. 
Just nu är jag med Emma, she's sleeping over at my place you know! 
Så vi kollar på film och myser med lite jordgubbar, hallon och godis. Mums.
Åh, skriver med min älskling också någon som kan få mig att må bra dygnet runt sjukt. 
Men någon som har grymt bra filmtips? It's good to know good movies right?
Men i alla fall inget speciellt har hänt för min del men livet leker som vanligt. 
Har inte haft någon fotboll den senaste tiden heller pga min rygg men nästa tisdag blir det träning så att konditionen inte försvinner helt. 
Men slänger in ett tidsinställt inlägg till i morgon eller så bloggar jag i bilen på väg upp till Kungshamn! 
Puss.

- Emilia






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.