tisdag 25 juni 2013

Emporia!

Vaknade vid 10.00, fixade mig och sen började vi åka mot Lund.
Vi åkte till min farmors gravplats & sen vidare mot stället där min pappa växte upp. 
Han visade huset han bodde i, sjukhuset min farmor dog på, vart grundskolan han gick på låg & min farmors jobb.
Men sen åkte vi till Emporia som är ett gigantiskt shopping centrum.
Vi gick runt lite, jag gick också in till Hollister och köpte ett par shorts & en tjock tröja, jag åt thai mat men min pappa och syster åt hamburgare från MAX. Jag & min syster kollade även på 7D bio, alla effekterna blev äkta. Stolarna rörde på sig, vi fick vatten på oss, det började blåsa enormt mycket och mycket mer vilket gör hela saken grymt rolig men samtidigt läskig. Vi gick också in i en leksaks affär där man fick testa rätt mycket leksaker vilket min syster älskade. Jag kan visa allt jag köpt sen när jag är hemma.
Nyss var vi vid bron som går över till Danmark, och nu så åker vi bil runt här i Malmö.
Vi ska nog in till centrala Malmö och "utforska" vad som finns här nere haha.
Men jag får slänga in lite inlägg senare men jag bjuder på lite bilder så länge!









- Emilia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.