fredag 7 juni 2013

Svar på frågestunden.

Favorit film? Drömyrket? Favorit färg? Vad är erat mål med bloggen? Topp 3 bästa bloggarna ni läst/läser?

Våran favorit film är nog LOL, bästa filmen vi tröttnar aldrig! Vårt drömyrke är läkare (Emilia) och psykolog (Emma) och våran favorit färg är nog neutrala färger.
Vi har inget direkt mål med bloggen vi vill nog bara inspirera andra.
• kenzas.se
• nellieberntsson.se
Dom två är nog dom ända bloggarna vi kan kika in i ibland (som är "kända").

vill någon av er ha någon slags tatuering? Isf vilket motiv? :) 

Jag (Emilia) vill ha en tatuering där det står "Be strong girl" vid armmuskeln precis som kenza har. Sedan vill jag också skriva "forever young" lite under min nacke. Men jag kommer säkert ångra eftersom jag måste vänta tills jag är 18 år innan jag får tatuera in något.




Jag (Emma) vill ha en infinity tatuering men jag vet inte riktigt vart än!

Kan inte ni typ fotografera era garderober osv? visa era rum på bilder eller video, och sen kan ni inte gå ut och fota era finaste sommar outfit så man får inspiration?
älskar eran blogg!

Kanske inte fotografera våra garderober direkt men vi kan fotografera våra rum i något inlägg och lägga ut på bloggen. Vi kanske kan lägga ut någon outfit bild lite då och då men vi får se. Tack!


Gör outfit bilder! OCH MER BILDER PÅ ER!

Ta det lugnt, det kommer vänta lite bara!


emma finns det någon snygg kille i nån av 7ornas klasser vem o svara ärligt =)

Hemligt..

säg era 3 favorit artister :)

Emilia:
• Justin Bieber
• Bruno Mars
• Demi Lovato

Emma:
• One direction
• Bruno Mars
• Beyonce

hur länge har ni känt varann?

12-13 år!

Skulle du vilja vara med i Tonårsbossen?
Vad skulle du isåfall lägga alla pengar på?

Både ja och nej, vissa fördelar finns det och vissa nackdelar. Vi hade nog köpt upp alla pengar på onödiga saker som kläder, smink, skor, väskor, MAT osv. Helt sjukt hur snabbt vi två skulle kunna slösa bort alla pengarna.


Har du veckopeng?

Nej vi har ingen så kallad veckopeng vi får pengar i slutet av månaden.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Så nu har vi svarat på frågestunden, hope you like it!
Ja, jag älskar att skriva både svenska och engelska i samma mening så att det blir svengelska. Så det var en liten roligt fakta om mig (Emilia). 
Men nu så ska vi kolla på film eller något som vanligt haha. 


- Emilia, Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.