måndag 24 juni 2013

+ Bilder!

Nyss såg jag sista avsnittet av gossip girl, helt sjukt att jag redan har sett alla 6 säsongerna!
Åh, gossip girl är nog den bästa tv serien man kan se så jag rekommenderar den starkt fast jag varnar er det är beroende framkallande i alla fall dom 2 sista säsongerna.
Nu måste jag leta efter en ny och spännande serie att kolla på. 
Men förut så kollade jag och min syster på The Possession, ingen höjdare enligt mig men den var okej. Vi åt också lite frukt, kakor, choklad. 
Ibland behöver man ha lite syster tid, speciellt när man är sin systers stora förebild. Att vara någons förebild kan vara både bra och dåligt på samma gång, ifall jag gör något misstag så gör min syster exakt likadant så man måste tänka lite extra när man har en lillasyster som ser upp till en.
Men jag älskar henne oavsett hennes dåliga sidor, men vem har inte en dålig sida? Så det är inget man kan vara arg över man har både bra och dåliga sidor & dagar.
Jag ska försöka sova nu så jag uppdaterar mer i morgon!

Bjuder på några dåliga iphone bilder:





- Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.