söndag 23 juni 2013

Marieholm, Eslöv, Lund.

Förlåt för usel bloggning mer har inte haft tid eller lust till att blogga. Men igår kom jag hit ner till Skåne, tillbringade natten i Marieholm. I morse åkte vi till Eslöv och i morgon ska vi fortsätta mot Lund. Det är lite roligt att träffa släkt, kusiner som man inte har sett på länge. Jag åker hem på onsdag kväll, ska kanske träffa E på torsdag också. Men annars händer det inget speciellt.På måndag (i morgon) så ska jag "börja om", jag ska börja träna mer, äta hälsosammare, börja blogga mer osv, saker JAG tycker är viktigt.Jag brukar göra sådant ibland, när jag känner för det.Jag gör det speciellt när jag märker att mitt humör blir dåligt, att jag blir sur, arg, ledsen för ingenting eller när jag går in i dåliga vanor som att äta godis och andra sötsaker som inte är bra för mig eller min hälsa. Att äta godis en gång i veckan kan vara okej för mig men absolut inte mer för då mår varken min kropp eller jag bra.Det viktigaste för en själv är att känna sig trygg, snygg och välmående i sin egna kropp, right?
Men allting sitter inte bara på utsidan, insidan är det viktigaste för min del i alla fall.Bloggar senare i kväll ifall jag hinner. Men ni kan räkna med 110% uppdatering från mig från och med i morgon.

Bjuder på tre bilder:




Hur söta är inte små hundar? Åh, vill ha en egen.

- Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.