tisdag 18 juni 2013

:(

Hej, jag har inte hunnit att blogga någonting eftersom jag har haft fullt upp!
I fredags sov lilla söta Emma hos mig, vi kollade på film och bara hade det allmänt mysigt.
I lördags var jag med mitt lag och grillade, sen gick jag hem till Emma och sov hos henne.
I söndags regnade det så jag var bara inne och sov för det mesta haha.
I går började Lundby's så kallade "fotbollsskola" där jag är ledare för små barn denna fotbollsskola pågår ända till torsdag från 8.30-13.30.
I dag har jag tränat, tränat och tränat.
Rättare sagt jag har inte haft fullt upp, jag har bara varit lat och inte hittat inspiration till att blogga.
Men nu är det sommarlov så jag får skärpa mig, ska minst blogga 2 inlägg om dagen.
Ska kolla på film, bloggar mer i morgon.

Här är två bilder på mig & söta E från grillningen. 



- Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.