torsdag 13 juni 2013

S.O.M.M.A.R.L.O.V

Äntligen! Ett helt långt jobbig år avklarat. Den känns som jag började 7:an igår, tiden går för fort jag har redan klarat av första året på högstadiet! Har aldrig kämpat så mycket som jag har gjort detta året. Jag har lärt mig så mycket nytt, experimenterat lite, fattat att man ska ta betygen på allvar, att komma i tid även fast jag inte är så bra på det haha. Men i 8:an ska jag skärpa mig, ta allting på allvar och ge 110% redan i början.
Jag tar även konfirmationen nästa år & fotbollen fortsätter som vanligt. 
Men i sommar ska jag nog inte göra så mycket, åka till Ungern/Kroatien med bil är nog det ända speciella jag kommer att göra. 
Men jag bloggar snart igen det kommer bli mycket blogginlägg från mig nu eftersom det är sommarlov och mycket mer och roligare att blogga om! Att ge andra inspiration är nog det bästa jag vet haha.







- Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.