fredag 12 juli 2013

önskelista?


• Nike air max.
• Primeboots eller Johnny Bulls.
• Hunter stövlar.
• Victoria's secret body splashes.
• Marc Jacobs klocka guld eller silver.
• Urbaners vit eller svart.
• Marc Jacobs datorfodral.
• Juicy couture mjukisdress.
• Liebeskind skärp brun eller svart.
• Ray-ban.
• Someday parfymen +bodylotion.
• Escada cherry in the air.
+ En Helly Hansen (HH) jacka som jag själv får välja ut.

Det är min "önskelista" tills jag fyller år, det jag önskat mig är DYRT men jag hoppas att jag i alla fall får något av det jag verkligen önskat.
Men annars önskar jag mig basic saker som pengar, biobiljetter och presentkort.
Jag önskar mig alltid mycket saker och desto äldre jag blir desto dyrare saker vill jag ha. Jag är en sådan människa som gillar att få saker som man kan använda och ha länge.
Men det mesta jag önskar mig är ändå behövligt alltså något jag skulle behöva.

wishlist!


- Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ask us something.